lördag 24 december 2016

God Jul

 Julaftons fotosession gjordes möjlig av en grön trädgård, en ofrivillig katt, en katthårig kappa, Skorpans bästa sjal i Gotlandsull och inte minst kamerakvinnan mamma bakom den tekniska utrustningen.

 Torsten var en högst ofrivillig modell, mest för att han inte är van vid att vara utomhus och blir så nyfiken på allt. För den som tycker att han ser stor ut så kan jag säga att han är precis så stor som han ser ut att vara. Hans pappa var Main Coon och hans storlek är därefter.

Den underbara sjalen i Gotlandsull från Solkustens Spinnversktad har jag bott i sen jag stickade klart den för några veckor sedan. Den är den enklaste men den mest användbara sjalen jag stickat på länge och den är bara så fin tillsammans med min nya vinterkappa. Det gick åt 220 gram entrådig Gotland till sjalen och den är stickad på stickor 6mm.

Från oss två till er alla - En Riktigt God Jul!
Släpp in värmen och kärleken i ert hem idag!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg