torsdag 4 september 2014

Dandelion Yarns

Precis när jag hade varit och klämt och känt och provat Claras fina kofta Gråsparv som hon stickat i Dandelion Yarns så la Anna upp en bild på sin instagram (anna_dandelion) om att hon uppdaterat shopen med nyfärgat garn.
Jag paxade genast tre smaragdgröna härvor och idag kom dem hem med posten.

Förutom de fantastiska gröna härvorna hade Anna skickat med en isblå härva i samma kvalité som hon tyckte passade fint med de gröna. TACK!
De gröna ska bli en Slanted Sleeven eller en Pralin, jag har inte riktigt bestämt mig än. Claras Pralin satt som en smäck på mig men Slanted Sleeven verkar vara en rolig stickning som man kan lära sig en del nya knep på. 
Först ska jag sticka klart min Princess Fiona sen ska jag sätta stickorna i det här garnet!

 


2 kommentarer:

  1. Jeg vil så gerne se Slanted sleven, men kan ikke finde den! Hvor kan jeg se den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mönstret hittar du på ravelry! http://www.ravelry.com/patterns/library/slanted-sleeven

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg