fredag 4 april 2014

Stashometer Mars

Så var det dags att presentera hur stashometern sett ut under mars!

Jag har fått finfint garn hela vägen ifrån Australien och så har jag varit på SIV så som ni kan tänka er har stashometern gått på plus den här månaden.

 Det har blivit ganska mycket stickat i handspunnet garn och det största projektet blev snöpligt nog klart 1 april och fick inte vara med i mars-o-metern.
Från Skein kom två nystan och på SIV köpte jag ett nystan Mesmeric och ett nysta Deeply Wicked.
Så i mars blev det 989 ut och 2250 ut, ändå nästan bara dubbelt in som ut och jag hoppas på att färdigställa en del projekt under april!

Jag har redan påbörjat ett projekt i Mesmeric i den underbara färgen Golden Field och det är så tokigt mjukt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg