lördag 7 december 2013

Julklappsinslagardagen!

Jag har alltid älskat att slå in paket! 
När jag var liten samlade jag alltid alla julklappar jag skulle ge bort och satt sedan och slog in dem alla på en gång. Krulliga snören, lackstänger som droppade på bord och fingrar och ju juliga papper desto bättre.

Jag har väl lugnat mig något, men ber fortfarande aldrig om att få paket inslagna när det kommer till julklappar. 
Istället för grälla papper med tomtar och granar väljer jag oftast papper och dekorationer åt det enklare hållet. Tänk vitt papper och rött snöre, eller naturfärgat papper och bruna snören.

I år blev det någon slags mix - naturfärgat, matt papper med röda hjärtan, glansigt rött snöre, vitprickig washitejp, vitprickigt silkespapper och enkla röda och vita etiketter.
Jag köpte allt på Lagerhaus, när det kommer till paketinslagning tycker jag att de har ett bra, brett och prisvärt sortiment!


Såhär såg det ut när jag var färdig för dagen, men jag köpte lite mer julklappar under shoppingturen med föräldrarna på stan idag så imorgon blir det en omgång till!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar också att slå in paket, men jag är fortfarande kvar på hysterisk mönstrade papper med granar och tomtar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men jag gillar det också, det väcker nog den där barndomskänslan ännu mer, den man aldrig riktigt uppnår sedan man blivit äldre (och föräldrarna har börjat vägra att stoppa saker i julstrumpan åt en)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg