onsdag 25 september 2013

Knappt!

Fixade med lite nya knappar igår! Det är ett väldigt pill, men ett väldigt roligt pill som ibland blir sådär och ibland bra och ibland över förväntan.

Jag har gjort blomstavarna för några veckor sedan så det var bara att skära upp och kavla på och sen skjuts in i ugnen. Det var lite för mörkt för att fotografera knapparna när de väl var klara. Men lite progress-bilder kan jag allt bjuda er på!

Ena blomstaven, som jag gjorde för några veckor sedan.

Samma stav uppskivad och redo för att kavlas!

Provade att göra en annan typ av blomstav som jag blev ganska nöjd med, finfina knappar blev det!



2 kommentarer:

  1. Coolt! Tänk vad snygga de hade varit på en enfärgad tröja. Typ en turkos. (Herregud, jag som aldrig gillat turkost är helt plötsligt besatt av den där färgen!)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg