fredag 27 september 2013

Årets bokrelease!

I veckan var det releasefest för årets stickbokhändelse - Vantar för alla årstider av Kamilla Svanlund och Clara Falk, mer kända som Argastickaren och Clarastickar.
Två grymt duktiga tjejer vars bloggar jag har följt under ganska många år.
Kamilla hade jag den äran att träffa redan på Garnkalaset i augusti så det var ett trevligt återseende. Minst lika roligt var det att träffa Clara för första gången på riktigt.
För mig att är att träffa en bloggare och stickerska som jag beundrar och vars liv jag följt länge helt klart som att träffa en artist vars musik man lyssnat på länge.
De är i mångt och mycket några av mina största idoler!

Festen var lika färgsprakande som deras fantastiska bok - jag fick ett av de sista exemplaren på festen, sen tog de alldeles slut!
Jag ska riktigt gotta ner mig i den och sen skriva några rader mer om den!

 Vimplar, vantar och planscher av bilderna från boken prydde Sally Bazars Studio där festen höll.

 Vi blev bjudna å småkakor i alla upptänkliga former, bäst var kolakakorna med ingefära.
Jag bjöd på vars en blombukett ifrån plantskolan till de båda författarna!
 
De var inte lätta att fånga på bild, men här är de i alla fall - Kamilla som just fått en garnbukett av tantkofta och författarna tillsammans vid signeringsbordet!

Tack Kamilla och Clara för en finfin fest och en fantastisk bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg