tisdag 2 april 2013

Margret

Symötestisdag alla redan igen!
Tur då att jag har varit i Skåne över påskhelgen och har hunnit sticka hur mycket som helst!
Det har varit en väldigt skön helg med många och långa stickstunder i soffan eftersom det har snöat så väldigt mycket i Skåne i helgen..

Så idag kan jag visa upp min nya tröja Margret!
Mönstret är mitt eget, garnet är Tantkoftas Angorette i en underbar hallonröd färg med små, vackra stänk av rödorange.
Det gick bara åt 95 gram till hela härligheten, tänker er det - 95 gram till en hel tröja!
Visserligen med en kortare ärm och avslutning vid midjan, men det var precis så jag ville ha den så jag är helt tokigt nöjd!



Tack mamma för att du fotade och till pappa som var jackhållare!

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg