torsdag 31 januari 2013

Snart hemfärd

Det har blivit pinsam lite bloggande under min volontärtid på Fridsro. Jag skyller på dator och internetbrist men framför allt tidsbrist och kanske också olust att sätta sig med mobilen när jag hela tiden har så fina människor runt omkring mig samt vacker natur och väder att njuta av.

Men nu är det bara två dagar kvar tills jag åker. På lördagkväll åker jag från Fridsro i Kandy till flygplatsen i Negombo för att ta flyget 02.55 på söndagmorgon och landar 12.25 på Kastrup på söndag. Det blir en resa 4.5 timmar bakåt i tiden.

Det är mycket jag kommer att sakna med Sri Lanka. Solen och värmen, MATEN, alla vänliga människor, naturen och barnen på Fridsro. Tyvärr kan jag inte publicera några bilder på barnen eftersom det inte är tillåtet men det kommer ändå lite andra bilder från mina sista tre veckor i landet när jag är tillbaka i Sverige.

Jag ser fram emot att träffa min familj och mina vänner och umgås med dem ordentligt efter att ha spenderat nästan totalt ett år utomlands. Tillbaka till verkligheten helt enkelt men med planer på en resa till Hong Kong i höst och förhoppningsvis fjällvandring i sommar!

Lite smått och gott från Instagram! Följ Playsweetmusic om ni vill se mer!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg